tisdag 24 februari 2009

Gluggen


Nu ser jag att jag har många konstnärer runt omkring mig. Ni är sååå duktiga . Har försökt skriva kommentarer, men det har ej fungerat i kväll.
Carros tavla mun har en väldigt fin färgharmoni.
För min del, så tappade jag en stor fyllning i en framtand i går kväll, just innan läggdags. När jag kvällsborstade tänderna och tittade mig i spegeln så var jag ganska nöjd med håret, men inte alls nöjd med munnen. Jag såg ut som ett monster,..hu,hu!!!!
Det första jag gjorde på morgonen så ringde jag till tandläkaren i Piteå. Jag fick komma dit redan 11:20
Nu har jag en ny tand i gluggen och känner mig bättre till mods.Tandläkaren byggde upp en ny tand av plast tillsv. Senare ska det bli en jacketkrona. Kickis chäfer Molly är på besök hos oss. Hon ska sova här till i morgon .Tord och Molly har mycket kul..bus.. på sina långpromenader. Det är så roligt att få låna henne ibland, hon är fin. Nu är det snart dags för sängläsning. God natt!! alla vänner. En ny dag i morron, hoppas den blir lika fin som i dag, med solsken och några + grader.

2 kommentarer:

  1. Ja inte är ditt liv händelselöst lilla mamma............
    kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan faster!
    Ja du har då helt rätt, det kan verka lätt att arbeta med barn, men det är långt ifrån så...speciellt inte om man kommer lite under ytan, och om man också jobbar med många barn som har olika bokstavskombinationer. Du har verkligen också rätt i det att man måste lära sig att säga nej. Tidigare hade jag jättesvårt för det, ordet ja bara hoppade ut från munnen direkt, nu har jag lärt mig att tex säga: Jag måste fundera på saken och återkommer. Om jag inte på en gång vet att svaret blir nej. Hoppas att Du & Tord också har det jättebra! Tycker så mycket om Er!!! Kram Maria

    SvaraRadera