lördag 28 februari 2009



God kväll! I dag har jag och Sandra varit till stan....tittat in i många , många butiker.Var bla.till Barnens Hus där köpte jag några presenter till Wilmer. Han fyller nämligen 1 år den 24 mars, vårat yngsta barnbarn. Jag längtar så att få träffa honom, lilla busen. Det har varit en underbart vacker dag idag. Vi har badat bastu och ätit en god middag. På kvällen bänkade vi oss framför Tv.n för att följa melodifestivalen. Lena från Orust ringde vid 22-tiden ,vi talar alltid länge med varandra ,så tiden rusade iväg så snabbt. .....även om klockan nu är natt så skriver jag färdigt detta.

2 kommentarer:

  1. Hej mamma,
    Det låter som att du har haft en trevlig dag under lördagen... Så spännande med presenter.. Vi är såå nyfiken!

    Ha en bra söndag! Själv ska jag och jobba ideellt på klubben 4 timmar och ta med mig Wilmer... hmmm spännade få se hur det går..

    Kram Carro.

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att du och Sandra har fått nån timme tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera