måndag 23 februari 2009

Ny frisyr

Efter flytten från Luleå till Öjebyn, så får jag prova mig fram till rätt frissa, vilket inte är så lätt. Nu är det tredje frissan jag går till sedan vi flyttade hit, däremellan har jag varit till min absolut bästa hittills i Finland i Ylitorneå, men hon finns så långt ifrån Öjebyn tyvärr.

Här är nu min nya frisyr. Kortare baktill uppklippt på hjässan och lite längre fram. Skönt att få en lite kortare och förhoppningsvis en lätt frisyr att sköta. Lite fåfäng är jag det måste jag erkänna. Dagen har varit fin, har förutom frissan varit och grattat Tobbe.

3 kommentarer:

  1. Tjusigt !! Den frisyren passar du jätte bra i - kanske du har hittat din frissa nu:-)

    SvaraRadera
  2. Men vilken tuff frisyr! Jag håller med syrran där, nu har du hittat den rätta frissan! Hoppas du får en härlig dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ja sötmamma du blev jättefin.........och smörgåstårtan var så fru huk than shvärt GOD.
    Du är verkligen en klippa.
    Kram Kicki

    SvaraRadera