lördag 21 februari 2009

Tobbe fyller år.

Nu är middagen avklarad, så jag kan ta mig lite tid vid datorn.
I dag har jag och Kicki varit och handlat ingredienser till smörgåstårta. Det är så att Tobbe fyller udda år på måndag och han vill bjuda sina arbetskamrater på smörgåstårta och jag har blivit utvald att göra den. Känner mig verkligen hedrad att få ett sådant förtroende. Tack Tobbe!!!Bra, nu har jag ett hedersuppdrag i morgon., för övrigt så väntar jag på att få se postkodmiljonären på TV och därefter bidragen till melodifestivalen.Idag har det varit en skön dag med ca -5 grader. Önskar alla bloggarvänner en fin lördagskväll.

1 kommentar:

  1. Ja är det någon som kan göra goda smörgåstårtor så är det ju du! Något av ett proffs skulle jag vilja säga! Hoppas att ni får en mysig lördagkväll!

    Kram Mia

    SvaraRadera