måndag 9 februari 2009


Mors 89-års-dag. Den 5 februari 2009.

3 kommentarer:

  1. ÅÅhhh va dom är gulliga nu började jag och längta dit.
    Och dom är lyckligt lottade som har en så underbar dotter.
    Kram / din dotter

    SvaraRadera
  2. Kram till mitt kära mellanbarn! Tack för kommentaren.Ja dom är söta. mina föräldrar.Jag borde vara oftare hos dem. Jag är också lyckligt lottad som har två fina flickor och en pojke.Jag är glad att ni finns, och önskar er det bästa och all lycka och välgång nu och tiden framöver. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Kram till mitt kära mellanbarn! Tack för kommentaren.Ja dom är söta. mina föräldrar.Jag borde vara oftare hos dem. Jag är också lyckligt lottad som har två fina flickor och en pojke.Jag är glad att ni finns, och önskar er det bästa och all lycka och välgång nu och tiden framöver. Kram mamma

    SvaraRadera