måndag 24 maj 2010

Lilla söta Elsa åkte ifrån oss och ....

Lördagen den 22 Maj lämnade lilla söta Elsa oss för att flytta till Sundsvall.....jag vet inte hur jag i ord ska kunna beskriva mina känslor i detta ögonblick,...tårarna rinner ...jag älskar Elsa ...men har astma...("jobbigt med hundhår och doft av fuktig päls , som det ibland är..) men jag vet att hon kommer att ha det superbra ...vilka underbara djurälskande människor Caroline och Matti har.....Nu kommer jag att följa deras blogg ..........Och inte att förglömma deras underbarat fina vänner som hjälpt dem med deras flytt från Sundsvall till Piteå........ Nu har äntligen mina minsta kära barnbarn flyttat närmare oss.......Jag har inte haft tid att blogga på några dagar har fått rå om dem kramas, mata, byta blöjor, trösta, leka mm,mm... ....Jag har mycket mer att berätta om, men i kväll är klockan slagen ...vi kära bloggisvänner ses i morgon...



Hej då lilla lilla Elsa.. Gumman .... vi älskar dig.....Du är sååååå fin och väloppfostrad..mormor och morfar älskar dig.....

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt.....mina tårar rinner då jag ser bilden på lillgumman.....

    SvaraRadera