torsdag 13 maj 2010

Elsas dag på Rengatan....


...Men vad gör "husse" Tord???..Ska han spola bort allt det vita...som jag älskar???

" ..husse Tord kan gärna få gömma sig bakom mig.....kanske han skäms över att han tagit bort allt snö !!vem vet!!Kraaam...kärleken är ömsesidig..!!!...det syns juuu på bilden...eller hur???

Jag...Elsa ääälskar att tumla i snön....men nu är ju allt snö borta ...solen och husse har nog sett sill att den försvunnit...Allt det här hände i går...i dag har vi gjort något helt annat...och det ska ni få se imorgon....här har vi iallafall haft en nästan för varm sommardag..i dag... ...Nu ska jag faktiskt gå på en långprommis med husse på denna Kristi himmelsfärds dag.......Och gissa vad jag fick göra idag ...jo, matte hade gömt godis (frolic).. som jag fick söka ...Gud vad roligt och gott...men jag får inte äta för många frolic...för de är godis säger matte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar