måndag 31 maj 2010

Utelekar...


I dag har vi verkligen haft en underbart fin och solig dag....Jag började min måndagmorgon med att hämta ut dynorna till utemöblerna....sedan hämtade jag våran Pitetidning från brevlådan.....satt ute och läste ....efter den sköna måndagsmorgon öppningen..... intog jag min frukost........
Familjen Keisu hade en massa ärenden att uträtta..... så de kom till oss med barnen..........sedan åt vi åt lunch tillsammans i uterummet.......Här på bilden ser du lilla Wilmer cyklandes ...han bara njuter och mår bra av Öjebyns friska luft... mormors och morfars lilla hjärta...han är så fin och gullig...... ...
Nu får vi ge oss till tåls och vänta på lilla söta Melker, som nu bara ligger eller sitter och tittar när storebror jobbar ....tyvärr är han för liten med utelekar ännu, men nästa sommar springer även han på våra gräsmattor...och hjälper mormor och morfar......med allt utearbete.....!!!
....Dessa söta och goa små pärlor.....älskar dem...Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar