lördag 15 maj 2010

Elsa berättar...


i dag är det Elsa som berättar om sin dag ....Det här är min toalett..då jag är hemma .....Husse Tord plockar alltid bort min avföring...så jag får baja här....nära och bra..

Vad tänker husse nu göra??...Där inne i friggan hade matte Barbro alltid något gott...Jag kommer ihåg när jag var här på hösten...då fick jag alltid en morot eller en potatis, som de förvarade här inne...jag älskar färska morötter


...Ja ja nu ser jag han tog fram en parasoll....inte alls konstigt...det är verkligen varmt i dag......tur att jag kan lägga mig i skuggan...friggebodan ger mig skugga...
OOOO...kolla!! en fin humla har kommit in i uterummet...

...Jag har badat i dag...då vi var på prommis....jag tyckte att jag behövde det...skönt..
Husse var nog inte så glad , för jag tog den första bästa pölen.....så husse duschade mig när vi kom hem.
Husse och matte har grillat i kväll....jag var också med...gott!!






Avslutningsvis...så tittade vi på flygande ön....det finns många flygande öar här i Öjebyn...
Nu ska vi ta igen oss lite med tv-program......Trevlig fortsättning på denna lördag....


















1 kommentar:

  1. Karlsson på taket brukar jag säga....visst ser det härligt ut....Kram på er

    SvaraRadera