söndag 16 maj 2010

Hälsoseminarium...

I dag har jag suttit i hela fyra timmar och lyssnat på ett hälsoseminarium...som hölls av Alpnaering på hotel Scantic i Luleå...åter igen fick jag mer kött på benen , om hur bra våra produkter är.....blir bara mer och mer stolt över att få vara återförsäljare för dessa produkter och hoppas att många så småningom upptäcker hur fina dessa produkter är.På denna bild ser du några försäljare som premieras för deras duktiga arbete.... Om du blir nyfiken och vill veta mer så ring mig...jag kommer gärna hem till dig och demar och berättar mera.. ....eller vill du bli återförsäljare så ta även då kontakt...jag hjälper dig....Avslutningsvis så måste jag tillägga att hudvårdsserien inte innehåller någon parfym ...endast örter från naturen och essentiella oljor...boka gärna för ett spa....ansikte, hand och fotvård...

Även denna söndag har varit super varm ....vi har ätit gott i uterummet...nu är grönskan på G.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar