onsdag 12 maj 2010

Ego...

I dag är jag ego..hi hi... är just hemkommen från frissan.....Maria salongen här i Öjebyn. Tjejerna är så duktiga och lyhörda om val av frisyr , riktiga proffs....så jag och kameran är bästisar just nu....vill visa min nya frilla...haha...... Tord min man är ute på promenad med hunden Elsa...Vädret är soligt , men tyvärr kall blåst. Snart är allt snö borta från våran tomt...så vi får börja kratta hela tomten......I dag ska jag laga suovasskav ,kokt potatis, lingonsylt och en fräch sallad....det blir gott!! ..Trevlig helg tillönskas alla fina bloggläsare...ha det gott vi ses snart här igen...Nu ska jag gå ut i solen med min skvallertidning en stund innan middagen ska påbörjas...Det var några tankar från min dag i dag...


3 kommentarer:

  1. Men vad är det där för tjusig tjej på bilderna? Hon ser inte ut att vara en dag över 30 år! Oj vad fin du blev i håret, du är så gullig! Ja den som klippte ditt hår var verkligen duktig! =) Hoppas ni får en mysig kväll, undrar om Tord känner igen dig när han kommer hem =) KRAAAM!

    SvaraRadera
  2. Hej Snygging!

    Vilken fin frisyr :-)

    Vad bra att du la en komentar - för jag hinner knappt blogga - är massor med bokföring och pappersjobb...

    Vad roligt att Caroline skall flytta till Piteå!

    Ha det bra!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Du blev jättefin....kanske vi kan hitta på nå i morrn...
    kram

    SvaraRadera