söndag 2 maj 2010

Nära och kära på besök.....


I dag har vi haft besök av många nära och kära...på förmiddagen kom våran kära dotter Carina med man.... tyvärr tog jag ingen bild på dem... och senare så anlände våran kära son Roger med sin gulliga fru........Som vanligt åkte kameran fram...vi är lite fotograferingstokiga i våran familj ...här kollar Roger och Ekaterina på bilder som han tagit hos oss i dag...

Efter middagen ...tog jag en bild på Ekaterina och Roger....
På kvällen fick vi mer Lulebesök...nu var det Hanna och Jörgen som kom...Hanna är en vän till våran yngsta dotter Caroline....Våran dag har verkligen inte varit långsam i dag. Jag har trivats som fisken i vattnet....Jag mår riktigt gott när jag har många omkring mig...
och titta här vad Hanna och Jörgen hade med sig i bagaget i deras nya fina bil!!!!

jo... en cykel, som de vill skänka till vårat barnbarn Wilmer....hur gulliga de är..så söta och rara. Tack Hanna och Jörgen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar