fredag 7 maj 2010

Tornedalen...


Vi , jag och min man var och hälsade på mina gamla föräldrar....och naturligtvis ville vi även besöka min älskade lillebror , som tyvärr inte finns blad oss levande längre...men för mig är han alltid levande...kan inte tro att han är borta....Men iallafall så måste jag acceptera detta....Kurt, min kära bror fyller år den 8 maj och jag hade köpt en blomma , som vi skulle plantera på hans grav.....men det var för mycket snö tyvärr...så det gick inte...tråkigt!! Men....Blomman som jag köpt fick min mor ta hand om.....så nu blommar den på bordet i hennes rum på äldreboendet.....,vilket inte heller känns fel......Lillebror ska få en blomma när den riktiga sommaren kommer...älskade dig lilla kämpe..!!.. Du finns alltid i mitt hjärta....Varför lämnade du mig så tidigt???...ville ha dig kvar hos oss... från din stora syster... skulle det stå på kortet...
Det var några tankar från min resa till tornedalen ....kommer med mera fina bilder av torneälvens islossning i morgon......och lite till.... Ha det gott alla fina.


...Jag måste krama om denna fina björk...som säkerligen fått skador någongång , eftersom den har så svarta svulster..... kolla bilden ovan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar