tisdag 4 maj 2010

Tisdag kväll...

...Efter dagens trädgårdsarbete tog vi oss ett skönt sauna bad....hur skönt som helst att få skrubba av sig och njuta av den sköna heta ångan....









Jag är så glad och tacksam att till slut hittat ett champo och balsam ...som passar mitt hår ...produkterna kommer naturligtvis från Alpnaering. Aktiva ingredienser i champot är RÖDMALVA, BAMBU, VITAMIN B OCH VETEPROTEIN...som passar mitt fina lite tunna (hårstrån) bra....Mallow champo stärker hårets struktur och ger glans och volym....som jag behöver
...och balsamet är likt en riktig hårkur..som ger en vacker glans...Obs!! ring mig om du vill köpa champot och balsamet...



Efter allt skrubb och värme känner jag mig som en ny" liten" nyföding.
Trevlig fortsättning på denna dag ...i morgon kommer en ny...med nya utmaningar och nya händelser....ha det gott alla mina fina bloggläsare.

2 kommentarer:

  1. Kan bara skriva under på det....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, underbart, fantastiskt skönt ser det ut!!! Kram.

    SvaraRadera