torsdag 27 maj 2010

Mina bloggisvänner ..hjälp mig att välja..

Nu är kvällen kommen ...men jag skulle gärna vilja få lite smakråd om bågarna ...jag har inte fått någon respons från er mina bloggis vänner ....nu väntar jag till i morgon ...
Dagen har varit solig men lite blåsig...jag har rensat en av fyra blomsterrabatter så nu är jag på gång iallafall....... Synd att Anna Bergendahl inte gick vidare i Eurovision song contest...Jag har också checkat av min Alpnaerings beställning......Den 6 juni, på våran nationaldag ska jag till Furuvik till denna fina kursgård vid Piteälven och visa upp och tala för mina Alpnaeringsprodukter.. ...God Natt alla fina...vi ses på min sida...I morgon en ny dag med oskrivna blad...ha de gott...
Kolla bågarna de finns här nedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar