torsdag 24 juni 2010

Dagen före midsommar...


Barnbarnet Frida kom på besök...
här poserar hon i sina nya chorts och topp
med vårat yngsta barnbarn Melker i famn....vars mor
och far är Caroline och Mathias....

Vädret har varit strålande fint hela dagen.
Nu går vi återigen en midsommar till mötes..
en härlig tid.
Jag ser och hör riktigt hur naturen mår gott
både djur och växter...och vi människor , underbart!!!
...önskar bara att vi skulle ha en mycket
lång sommar.....Helst skulle jag för min del
hoppa över den kalla snörika vintern..hu!!

Här sitter min man med lilla Melker...

I morgon ska jag fotografera våran trädgård...och skriva lite om våran
midsommar....





Nu har jag städat matrummet och köket ...fy, vad det tar tid och kraft.... men energin finns kvar så fortsättning följer med de andra rummen allt eftersom.....

Vi ses på bloggen i morgon mina fina läsare...
Önskar er alla en hjättefin och glad
midsommar..


Avslutar med en nyhet..
Min far har fått plats på äldreboendet
i Hedenäset..efter alla turer..
gissa om jag är lättad??
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar