söndag 6 juni 2010

Nationaldagen


På Sveriges nationaldag befann jag mig på Fagerviks vackra kursgård i Svensbyn.....Jag var där för att presentera Alpnaerings unika hälsoprodukter....Vädret var klart , men ändå lite kyligt.... Det var inte så mycket folk, som jag hade önskat mig, men jag fick fin kontakt med andra trevliga återförsäljare.....och så har jag fått berätta om Alpnaerings fantastiska produkter från kryddor,såser, soppor.mm. till olika hälsoprodukter...bla. vasslan som renar kroppen från slaggprodukter och normaliserar tarmens funktion samt optimerar ämnesomsättningen..mm.mm.
En del var också intresserad av näringsbalanserade lättmåltier, som hjälp att gå ner i vikt på ett säkert sätt..Då kunde jag rekommendera Alpnaerings Nahrovit..som finns i fyra olika smaker.

När jag kom hem så avslutade vi ...jag , min man och yngsta barnet med familj med en skön bastu och därpå en god grillmiddag.

Jag tog några bilder av ...kursgården som ligger väldigt naturskönt utmed Piteälven...

Önskar till slut innan jag lägger mig till vila inför morgondagens sysslor er alla fina bloggläsare en god natt..
Posted by Picasa

1 kommentar: