onsdag 2 juni 2010

Syskonkärlek...

Våra söta små barnbarn....Jag kan inte bli mätt av dem...hur fina och söta de är..... och vilken syskonkärlek dessemellan.....I dag har storebror Wilmer fått vara med om en hel del ....Morfar Tord har fräst potatislandet...spännande!!! och pappa Mathias har tvättat bilen med högtryckstvätt....ooo... vad det låter!!! sa Wilmer... I morgon ska vi sätta potatis, så Wilmer får naturligtvis hjälpa till...

Jag vill meddela er mina bloggisläsare att de små blodsugarna anlänt...nu när jag sitter här vid datorn med öppen dörr till uterummet så fick jag påhälsning av en liten rackare.....men min snabba tanke gick till Tea TreeCream...den doften gillar inte myggen..
Den creamen rekommenderar jag till alla som inte vill ha myggbesök....
Ha det gott alla fina... vi ses här på bloggen...

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar