torsdag 3 juni 2010

Värme och glädje..

Vaknade upp till en regnig morgon...trist!!!..men samtidigt är det bra för naturen...Tord gödslade och fräste potatislandet i går så regnet kom som på beställning...till helgen tänker jag sätta utsädet i jorden.......Vi väntade på att Mathias och barnen skulle komma, men inte ...så Tord ringde och frågade varför de inte kommit...Lilla Wilmer hade spysjuka, så de stannade hemma i dag...Jag bestämde mig för att packa klart alla Alpnaerings mat och hälsokost burkar som jag ska ta med mig till Fagerviks kursgård den 6 juni.....på våran Nationaldag blir det loppis där , och jag hoppas att många är intresserade av Alpnaerings fina produkter....Efter lunch åkte vi till Willys och handlade...sedan bakade jag en Hermankaka igen...
På eftermiddagen knackade det på dörren...Kicki , Tobias och Isak stod på bron och storlog...jag kände både glädje och värme komma in till oss. Den grådassiga regniga dagen förvandlades till en ljus stund.....
Ha det gott alla fina ...
Posted by Picasa

1 kommentar: