onsdag 16 juni 2010

Trädgårdsjobb...


I dag planterade vi resten av tuijorna...Wilmer har hjälpt morfar hela tiden...
....Mamma Caroline undrade var vi var.....Hon hittade oss till slut
och gav lilla duktiga Wilmer en stor kram...


I kväll har jag och Tord täckt jorden med täckbark från pinjeträd.


Nu får vi följa växtprocessen och hoppas de klarar våran långa vinter..
...Vattna , vattna, varje dag...
Tur att vi fått en duktig hjälpare...som dessutom gillar jobbet..haha..de ni...


På kvällarna inar det ganska ordentligt här ...de små flygfäna har anlänt
och de är mycket blodtörstiga.







Caroline jobbar natt...så Mathias och barnen kommer till oss på morgonen.. ..det är
roligt att ha dem här..Mamma Carro måste ha lugn och ro så att hon kan sova ...
och hämta nya krafter till ytterligare en ny natt på jobbet.


För mig återstår bara att lägga mig och läsa en stund..sedan välkomnar jag John Blund.
I morgon en ny dag med nya utmaningar.
Ha det bra alla fina....vi ses snart på min blogg igen...













1 kommentar:

  1. Så fin han är lilla Wilmer....gullungen.....måste ju komma förbi & titta hur fint ni får det....
    Kram på er

    SvaraRadera