söndag 13 juni 2010

Wilmers dag hos mormor...


Morfar Tord har köpt nya stövlar i dag, så dem måste Wilmer så klart prova... När vi klipper gräsmattan , då har vi stövlar...

















Att få hjälpa till med damsugning är kul...det låter så häftigt....



Mormor har köpt några Tuijor, som morfar planterat....nu får Wilmer vattna dem varje dag....vilken lycka tycker lilla söta Wilmer....vatten är roligt säger han...


Här i Öjebyn är vi ute varje dag...det finns mycke utejobb....rensa ogräs , plantera ,klippa gräsmattan med morfar , vattna....leka,..cykla med trehjulingen , sparka fotboll..mm.mm.

Lillebror Melker föredrar än så länge att sysselsätta sig inomhus...




Vilka fina killar jag fått på gamla dar...mycket arbetsvilliga med mycket energi.....(tänk om jag hade hälften)...

Vi har roligt varenda dag...och mycket att göra....Mina små pärlor....älskar dem så himelskt mycket...

Vilken lycka att få följa deras utveckling, nästan dag för dag....säkert inte alla förunnat...men min önskan är att alla mor och far föräldrar ska ha rätt till det om möjligheter pga. avstånd inte omöjliggör detta.
Kram och trevlig fortsättning på denna söndag kväll...Ha det gott alla fina bloggläsare, vi ses här snart igen..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Lilla Wilmer så hjälpsam.......
    Jag förstår att du är lycklig
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wilmer ropade efter moffa flera gånger i kväll!!! Han har en riktigt trogen vän :) Vi lovade att komma till er imorgon.

    SvaraRadera