fredag 4 juni 2010

Vårblommade blommor...


Dessa blommor är just nu i sin bästa blomning hos mig i min trädgård...



I dag har jag haft besök av våran svärson Mathias med våra kära små barnbarn....Wilmer och Melker...Caroline har jobbat natt , så Matti och barnen kom till oss några timmar , för att Caroline skulle få vila en stund under tystnad...
Kicki ,Tobbe och lilla Isak har också varit till oss...vi fick umgås och äta en liten lätt lunch tillsammans......

Senare på kvällen har jag och Tord tittat på finalen i idol...det var många bra och mycket duktiga finalister. ...Tänk att det finns så många unga som är så duktiga på att spela eller sjunga.. riktiga underbarn bla. en 8:a årig pojke som var superduktig på att spela fiol...(hans framtid var nog redan utstakad..).
Det var en tjej på 14 år som vann, hon sjöng som en riktig supersopran......jätteduktig!!!

Fredag kväll.....en önskan av all glädje och lycka till alla er fina som läser min blogg...ha det gott!!! ta väl had om varandra...Obs! ....livet är kort..kramas!!!.....Det ska jag gå och göra just nu...krama min älskade man....
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar