måndag 21 juni 2010

Midsommarveckan..


Midsommarveckan har börjat...nu ska här städas både ute och inne
morfar Tord och pappa Mathias tvättar sina bilar....så Lilla Wilmer
vill tvätta sin fina cykel.








....Jag undrar om trädet är smutsigt och behöver tvättas????
Det är något gult som hänger här....
men mormor Barbro säger att det är kåda
och det ska vi inte tvätta bort...










Vad är det här?? frågar Wilmer 2år och 3 månader....
Det är bark....trädets kläder svarar jag till mitt lilla nyfikna barnbarn.

Vi har haft en helt underbart fin dag återigen...
jag är så glad att den lilla familjen äntligen flyttat
ifrån Sundsvall till Piteå....denna underbara fina lilla sommarstad.

Önskar er alla som är in på min blogg en fin midsommarvecka..
själv ska jag börja med fönsterputs, och gardinbyte, samt övrig städning av
huset i morgon....
vi ses!!! ha det gott alla fina.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så fina, fina bilder mamma!! Vi är också så glada att vi vågade flytta.. Bara vi hittar ett hus snart, så blir allt så mycket bättre :) Ses snart! KRAM.

    SvaraRadera