måndag 2 mars 2009

Kampanjer i Mars


Alpnaering har även kampanjpris på Shower Gel 149kr (ord.pris 179kr)
Shower Gel bevarar hudens naturliga fukthalt och ger en mjuk och fräsch efterkänsla. Innehåller aloe vera som läker och lugnar. Vitamin B5 och veteprotein är naturligt stärkande för hud och hår och en mix av essentiella oljor. Kan även användas till et uppfriskande bad.
Facial Peeling 139kr(ord. pris 169kr)Facial Peeling är en mild ansiktspeeling som effektivt tar bort alla döda hudceller. Huden blir spänstigare och får en klar och fin lyster.
Innehåller: Granatäpple, röd valmo, vitt te, bambu, valmofrö.
Alla dessa produkter som jag skrivit om denna gång är till kampanjpriser nu denna månad.

3 kommentarer:

  1. Hej Barbro!

    Allt väl i Öbyn?
    Ser att du har fullt upp med försäljning och barn.

    Härligt!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hallå faster!

    Jo jag har så hemska naglar, dom skivar sig bara o går sönder när jag väl lyckas få lite längd på dom så jag har haft såna här naglar istället i ca 2 år, då behöver man inte vara orolig för att dom går sönder (inte så värst iallafall). Vet du, jag har köpt handkrämen där av dig, och den är verkligen underbar, det är bara jag som har slarvat på sista tiden och glömt bort att använda den...men jag ska genast gå och smörja händerna! :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Den där facial peeling vill jag köpa & så om du har nån bra anti rynk.
    Kram lilla mamma

    SvaraRadera