fredag 6 mars 2009


Skäms nästan att skriva att jag tog hand om resten av vitkålen som blev över från pizzasaladen. Tyvärr kan man inte riva (hela ),halva kålen så Jag gjorde kålsoppa till lunch, brynte lite och tillsatte några prinskorvar i små bitar hade inget annat just nu. Jag tillsatte lite extra kryddor som hela kryddpeppar, lagerbersblad och naturligtvis Alpnaerings grönsaks buljong (annars är det gott med brynt köttfärs )i stället för prinskorv men.... Men " man tager det man haver" sa Kaisa Varg. Efter lunch var det andra åket i storslalom så jag ville naturligtvis följa det. Gillar Sport!!!! Vet inte om jag håller på att bli gammal , men jag tar hand om allt vad gäller mat. Nu är det fredag kväll och en del program som jag vill se tex:Let`s dance . Ha en god och skön kväll alla vänner vi hörs!!! Kramar från // Barbro

1 kommentar:

  1. Detsamma till dig mys faster.

    Det låter så gulligt att ta vara på mat... borde bli bättre på det själv- hade jag ägt grisar skulle dom vara fetare än fetast av mat som man slänger.

    SvaraRadera