lördag 28 mars 2009

På stan med Caroline

På morgonen vid 05:15 vaknade Wilmer, så jag steg upp bytte blöja. Vi Kramades och bara mös en stund innan jag gjorde iordning morgonvällingen till honom. Han är sååå mysig och har mycket, mycket humor.
På onsdag förmiddag åkte Caroline och jag till Birsta affärscentrum. Jag köpte vår-sommargardiner och en matta till köket. Kul med lite nytt!! Nu håller jag på att ladda upp mig för storstädning......onsdagen var en ganska hektisk dag, för vi var nämligen på husvisning på eftermiddagen , ett hus som Caroline och Mathias verkligen fastnade för. Ett mycket charmigt timrat hus från 1800-talet....renoverat, men med den gamla stilen i behåll. På kvällen hade jag en demo i Alpnaering, Carro hade bjudit hem några gäster. Det var verkligen en händelserik onsdag. Trevligt men tröttsamt också......klockan 22.00 var det ganska skönt att krama kudden.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig mamma nog ser jag vart min energi kommer ifrån.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för erat besök! Det var jättekul när ni var här!!!

    Kramar Carro med familj.

    SvaraRadera