lördag 21 mars 2009

Lördagsbastu



Lördagen har varit fin på alla sätt. Har suttit ute på förmiddagen Har tittat på reprisen Stockholm Arlanda, eftersom jag missade den på torsdag. Vi har badat bastu och bara njutit av den sköna värmen. I morgon kommer Sara till oss , har bjudit henne på middag. Sara har fyllt 20 år....stora damen.(Rogers dotter), så i dag har jag ordnat klart presenterna till henne. Efter en god middag som bestod av rulader, kokt potatis och råkostsallad av riven vitkål och rivna morötter blandat med lite lingonsylt ,så är snart TV- kvällen här. Premiär för Robinson, det hade jag tänkt se, men före Robinson kommer postkodmiljonären..som inte heller får missas. Nu väntar jag att de blir utdelning här i Öjebyn snart, har varit med länge, så jag väntar... och väntar... på storkovan.....undrar om den någonsin kommer.??? men jag tröstar mig med och hoppas att många fonder... som BRIS, BARNCANCERFONDEN , RÄDDA BARNEN, HJÄRT OCH LUNGFONDEN , ALZHEIMERFONDEN mfl. får bidrag och det känns bra tycker jag. Önskar er mina vänner en fin och skön fortsättning på denna kväll. God Kväll!!

2 kommentarer:

  1. Ha en fin och skön kväll du med och tack för det fina blomster mejlet.
    Puss&kram

    SvaraRadera
  2. Men att det är skönt med bastu, man blir som så extra ren, sen är det mysigt att bara se tv o mojja i soffan.

    Kram till gulle dig, och vilken god middag- rullader är Philips favvo..

    SvaraRadera