måndag 9 mars 2009

TULPANER



Glöm det där med Webben, det är ett stort misstag tyvärr!!

Blommor är kärlek. Har suttit vid datorn i flera timmar och försökt få in googel annonser, men jag klarar inte av det. Har nog för lite under pannbenet. I dag har jag suttit och skrivit om en massa Alpnaerings produkter, lite kortfattat. Det underlättar när jag demar.

I går kväll försökte jag få in en kommentar till Mia men det misslyckades, så jag gav upp...

Ikväll drack jag och Tord ett beskt grönt te, inte alls gott...Kicki ska få det hon dricker ju bara te nu för tiden och så säger hon att grönt te är nyttigt,det tror jag , men det ska smaka gott.

God natt ! Jobba inte ihjäl er mina vänner. Själv tar jag det väldigt lungt....//kramar Barbro

2 kommentarer:

  1. Men visst är det härligt med tulpaner! Då känner man att våren är på gång! Jag håller med om att det krånglar ibland när man ska lägga in kommentarer...vet inte varför. Jo hördu, ibland har man så mycket att tänka på samtidigt så det blir som kortslutning i hjärnkontoret...jag brukar säga att jag har en släng av alhzeimers-light...kan vara ruskigt förvirrad ibland, å då hjälper det faktiskt att prata högt med sig själv! Hihi.
    Te är ju gott, men inte slår det kaffe på lång väg ;)

    Kram på dig faster och hälsa Tord!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du haft en fin dag i dag.

    Kommer i håg en annan sak ang dig.. Det var sommar och jag var i Luleå, kanske jag gick i första klass... Du köpte mig en turkos klänning från en närliggande butik där ni bodde då. Den var så fin den klänningen:) Kanske jag hittar den på vindan hos mamma så kan Amelia ärva den också... hi hi..
    Kram Malin

    SvaraRadera