torsdag 3 februari 2011

...familjen..

Lilla cornelis eller Jacob??Jag kan ej skilja dem åt !!!! På onsdag eftermiddag kom barnbarnet Sandra ..med deras två små...de ville sova hos oss...tvillingarna är allergiska mot pälsdjur..så tyvärr kan de ej övernatta hos mormor Kicki...
Vi hade en mysig kvälls duett  med i  dur och moll..,det blev inte så mycket prat i kvadrat som jag hade tänkt mig...men sååå mysigt att ha dem hos oss... Lilla söta Sandra har 150% tjänst just nu... mata ...byta blöjor...gossa...osv. ..men tur att de är två om dem  förutom när Dennis jobbar.....Det är inte alls konstigt  att hon är trött!!!....Jag kommer ihåg när jag fick vårat yngsta barn Caroline...Jag var 38 år och ögonen hängde i säkert ett år efteråt...ständigt trött..!!..men så är livet...vi kommer igen.

.....storebror Isak roade sig med dataspel..han är så kärvänlig med sina små bröder...och han älskar sin mormor Kicki, som han kallar MIMMI.



















......Hurtiga Kicki kom med spark.... med söta hunden Julia...

Posted by Picasa...Här är de små..det är så svårt att få med dem på bild....antingen är den ena glad och den andra ledssen...men här är de....hoppas jag får uppleva deras tjugo-års-dag...njaaa!!kanske jag är för optimistisk nu......isåfall är jag gammal och skröplig... men vad då...!!!!livet har ju sin gång för oss alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar