lördag 12 februari 2011

..Lördagmiddag..

Dagen har varit fin......har talat i telefon och även tjattat med en av mina vänner ,som just nu befinner sig i Spanien sedan ett halvt år tillbaka....
I dag har jag kännt mig mer positiv och gladare till sinnelaget..
Till middag lagade jag ugnstekta benfria karrekotletter..med hackad gul lök och grädde...till de serverade jag grönsaker och potatis med egenodlad gräslök på..
och till efterrätt ett gott glas Irich coffie..
I Spanien där min vän befinner sig hade dom + 20 grader.....de hade suttit ute och ätit och myst i värmen...men vänta bara !!!!Vi här i Öjebyn får också sommar, om än vi får vänta några månader till..Huuuuuu!!!, men den kommer och går.......så är det bara!...klart att sommaren är kort..men efterlängtad av oss nordbor..
God fortsättning på helgen alla rara bloggläsare..skotta inte ihjäl er....solen kommer!!!...och hjälper till.....kraaaaam!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar