söndag 20 februari 2011

.Jag...några år tidigare....

På denna bild är jag ett år.. och bor i gullänget i Ö-vik i Ångermanland.......Men nu ett antal år senare...och efter en hel del flyttningar..och som vuxen finns jag i Öjebyn..Piteå..en fin liten pitorisk stad, med en massa gossiga botiker med ett varmt och trevligt bemötande..  med trevliga människor....Ingen storstadsmentalitet..Nej!
Piteå är en liten mysig stad..På bilden sitter jag med en pressad krage och vet nada om min framtid... Men nu är jag här... ...Denna blogg blir ingen självbiografi..om du tänkt det..Boken kommer senare.
..för det första vill jag förmedla dig att jag är glad att Jens Byggmark tog silvermedalj i slalom..Hurra !!..Jag har alltid varit intresserad av gymnastik och idrott och är det fortfarande....själv har jag tävlat i gymnastik..OO!!, denna tid!!, sedemera var jag gympaledare i Luleå ...som  ledde  mig till domare på gymnastiktävlingar..det var en rolig , men tidskrävande tid...och att det sedan återigen  ledde mig på lärarbanan är inte så konstigt...jag älskar barn och ungdomar
I kväll har vi , min käre man och jag ätit en god middag ( kycklingben,basmatris,workgrönsaker och sweetchilisås) gott!! Nu önskar jag .....
Det bästa till dig som besöker min blogg..kraaam!!....Du är bäst och så värdefull min vän.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Fin text mor! Men Piteå.. Det är en liten skitdoftande bondhåla med självgoda smilfinkar som ständigt klappar sig om bröstet och tror dom är allena på denna jord, och dom låter fördjävligt när dom börjar glappa med paj-hålet i ansiktet.

    SvaraRadera
  2. (English version) Nice lyrics mother! But Piteå .. It is a little shit-smelling cavern of peasant self-satisfied smile finches that constantly patting themselves on the chest and think they are alone on this earth, and they sound damn slow when they unseated the pie-hole in the face.

    SvaraRadera
  3. Nääää, nu håller jag inte med dig...annat var det i Malmberget..verkligen självgoda!!

    SvaraRadera