onsdag 9 februari 2011

Mio...


Caroline , Wilmer och jag gjorde ett besök på MIO möbelaffär här i Öjebyn......O,!! så mycket vackert ögongodis det finns där... ..men att drömma och titta kostar ingenting , men den sätter fantasin i rullning, eller hur mina vänner..??
På barnavd. fanns en hel del kul för lilla Wilmer..gunghästen var mysig, liksom
fantasi godisarna och glassarna här nedan...
här stannade vi ett bra tag och lekte.
Lilla Melker fick stanna hemma med morfar och pappa..


Jag vill också påminna mina kära vänner om Alpnaerings extraerbjudanden denna månad...Klicka på bilden så blir den större.......här är en del av dem....
Salladsmix..139:-
Valfri Nahrovit..209:-
Ren & Fräch , shower gel mango+ intim wash 295:-
Boosta viktnedgången fiskoljekapslar & basico (pulver) 335;-
Nyhet!! body scrub mango 149:-
..var god meddela mig genom att ringa tel: 0911 65789 el mob: 070-5265789 före den 14 februari...
Du som inte känner till Alpnaerings fina produkter.. hör av dig så berättar jag mer.
Allt gott till dig som läser mig blogg....vi ses snart återigen..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar