fredag 25 februari 2011

..min fredag..

..Min fredag fylldes med en hel del städning av köket -matrummet..+ byte av gardiner och mattor......jag är ganska noga med färger i mina rum,.... byter jag gardiner , då  måste jag byta mattor mm. mm. På dessa små bilder vill jag visa min nya gardinuppsättning....och att jag i altanfönstret ..inte hade någon kappa som jag tyckte passade , så jag tog ett gammalt lakan med hemvirkad spets .....mätte, klippte,nålade och sydde om till  gardinkappa och nu kan jag se detta lakan  och njuta av den varenda dag i mitt fönster.......men jag  var glad och uppskattade  att få lite pauser under  städningen .  Det var nämligen
Alpint-superkombination, damer på tv 1 .och..det är alltid spännande  ..att få pusta  och följa damernas åkning i en spänning..de är ju så duktiga många av dem.. Just nu går ju tävlingarna i Åre   ....... och .våran Anja blev idag   tyvärr " bara fyra" men tävlingarna fortsätter...mera spänning finns att vänta ..God Afton till dig fina..... I morgon har vi dop av Våra små tvillinggossar i Öjeby kyrka....våra barnbarnsbarn.. Vi ses...
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. ...inte bara roligt, även skönt!!!!att få bort julgardinerna ,även om man säger att julen varar intill påska..!!

    SvaraRadera