söndag 6 februari 2011

På mors 91-års-dag...


...Här kommer några plojbilder från mors 91-års-dag...
...som du ser så är hela klanen Johansson- Havela galen i kameran.....att ta bilder och ev. publicera. Jag och alla tre barnen... Nu har mor min fått uppleva sin 91-års-dag och vi med henne. ...Dagen var helt underbar och harmonisk..och hon var så glad..
Far var inte sen att ställa upp som fotomodell.....tänka sig att lilla gubben fyller 93 år den 3/7...på bilden här kramar jag min fina far..Så skönt att de äntligen fick komma på samma boende....inte i samma rum , men dock på samma våning och bara en vägg emellan dem...Mor är nästan jämt hos far...där ligger de i samma säng och vilar.. och tittar på tv...
.....Du som följer min blogg, har säkert uppmärksammat mina två foto"kåta", som man brukar säga....kameran är alltid med.....men jag är inte så mycket sämre jag heller....
Till slut mina söta och fina bloggläsare.....I kväll är det kallt i Öjebyn-Piteå..termometern visar på -22 grader..huuu!! för kylan ute, men inne har vi som tur är både kärlek och värme.. Vi ses snart igen!!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ja, mamma, kameran är en utav dom bästa vännerna man har idag :)) Bilderna berättar så mycket.

    SvaraRadera