söndag 13 februari 2011

.Min ungdomsvän Ankki..

I går kväll ringde våran telefon...och vem där, om inte min ungdomsvän Ann-Christin..OOO!! vad glad jag blev att få höra hennes hesa stämma. Ankki.....jag stavar hennes smeknamn med två k..bara så ni vet..ävenom vi i svenska språket inte använder dubbelteckning av k...
Ann-Christin har nu varit i Spanien i hela 6 månader...hon har hälsat på sin ex.kärlek..hon och han har strosat omkring i + 20,21,22 graders värme......men i mars återvänder hon till Sverige och förhoppningsvis till lite mildare klimat än vad vi just nu har här i norrbottens kustland, nämligen -26 grader..hu!!....och då ska vi träffas under marssolens sken...tänk då är det vårvinter här...en fin tid.
I kväll har jag bjudit fam Keisu vårat yngsta barn med familj på hemmagjord pitza....jag fick bra betyg ...alltid roligt som värdinna att maten smakar..
I morgon är det alla hjärtans dag och jag tänker överraska min andra dotter med man....
Tyvärr bor vårat tredje barn i Luleå...men han får sina överraskningar han med lite då och då.
..Krama om varandra...det finns bara en av dig...och av mig...kärlek till er alla ...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar