fredag 11 februari 2011

Gammal och ung...

Denna fredag har jag mest gjort ingenting, förutom att jag lagat middag..Jag har haft känning av illamående...På morgonen och på eftermiddagen har det ju varit underhållning på tv...Alpint...bra.och i kväll fortsätter tv-underhållningen..
postkod...och lets dance..
Far ringde ..de mådde bra bäggetvå, alltid skönt att höra.
Jag märker att för mig kretsar oftast mor, far och de små barnbarnen i mina tankar.
På bilden ser du handen på far 92 år och yngsta barnbarnet Melker 1 år.
Vädret är väldigt omväxlande i går kväll hade vi - 25 grader och i dag är det bara -5 grader.
På söndag gör jag min beställning till Alpnaering...är det nu någon som vill ha något , så hör av dig.
Trevlig fortsättning på denna fredagkväll..och en fin helg till er.
Posted by Picasa

1 kommentar: