lördag 5 februari 2011

..Resan till mor.


....Här kör vi i vårat vinterland...backe upp och backe ner.. mil efter mil.
Kicki och jag är på väg till mina kära föräldrar i Tornedalen.. ..
Denna gång ska vi gratulera min söta mor , som fyller 91 år den 5/2...
Fredadg den 4/2, då vi startade från Piteå var det mulet och lite snöfall ....och massor med snörök efter vägarna och att då hamna efter långtradare som vi gjorde var......inte alls roligt...men ack vad träden var vackra ändock med alla snötyngda grenar...Denna bild tog jag igenom bilfönstret, vi hade inte tid att stanna, tyvärr... Jag hade en tid att passa hos min favoritfrissa i Ylitorneå i finland...

Kolla dessa vackra rosor, de ser ut som sammet!!!
Vi köpte rosor till mor..från Kallen kukkakauppa i Ylitorneå.
Vilken fin service jag fick där... verkligen att rekommentera..
här nedan kommer några fler bilder från besöket hos mor och far.
Gott till dig kära bloggläsare..kraam
trevlig fortsättning på denna helg...
Posted by Picasa

2 kommentarer: