fredag 25 februari 2011

Onsdag, torsdag...


.....Kyliga onsdag kväll var vi hem till fam Morin , för att gratulera våran svärson på hans födelsedag.




















.......Kicki hade bakat två goda tårtor...en grädd och en chokladtårta.
bägge var supergoda..













 .........På torsdag bjöd jag på middag hemma hos oss...här sitter söta Frida i rummet...hon talar så klart i telefon.....Frida får jag inte träffa så ofta numera , eftersom hon flyttat till Upsala, för att fortsätta sina studier.
Vi fick några timmar tillsammans , så en hel del prat hann vi med.


....Kicki kom lite senare...hon hade med sig båda sina fyrbenta vänner Lotta och Julia..
Vi åt, njöt och mös ....och bubblade på..
I dag fredag har jag än så länge dagen framför mig...men ser att det blivit betydligt varmare ute...endast - 6 grader..och snöfall.
Vi ses snart här igen. Tack för att du vill besöka min blogg. Lämna gärna ett tecken...så jag ser att du varit på besök.. Det är lätt att kommentera..även om du inte har någon blogg..du kan vara anonym...men skriv ditt namn i kommentaren, så kan jag bemöta dig. Trevlig fredag ..ha det bästa alla söta.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Läser din blogg varje dag, men är så dålig på att kommentera! Skräpning!

    SvaraRadera
  2. hmmm, SKÄRPNING och ingenting annat! ;-)

    SvaraRadera
  3. tackar för middagen....vi ses i morron..
    Kram

    SvaraRadera