onsdag 23 februari 2011

..lite av vårkänslor..


Jag kunde inte låta bli att köpa hem några vackra blommor....och alla ska vara vita till färgen....rött har jag fått nog av under julen......Jag förstår inte ...är nästan som brunbjörnen, när solens strålar börjar titta in så vaknar en gnutta av vårkänslorna.....då tittar jag ut , men går in igen....Nu vill jag  ha några vackra växter som förgyller min vardag inomhus i mitt ide, för ännu så länge är det ett kallt och vintrigt Piteå...-23 grader.
Nu har uppladdningen för vårstädningen påbörjats..först ska jag slutföra garderobsrensningen..sedan fortsätter jag med köket, badrummet och de övriga rummen, ett i taget...min startbana är lång, därför är det bäst att börja i tid.
I kväll ska vi till Vetegatan och gratulera våran svärson...han blir ett åt äldre återigen...jag tror han hinner ikapp mig åldersmässigt,haha..!! ..roligt att få träffa några nära och kära igen.
Trevlig onsdag alla söta bloggläsare!!sköt om er..kramas så håller ni värmen även utomhus..

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar