lördag 12 september 2009

Betunier behöver ingen jord....


Min man skulle ut och handla på förmiddagen i dag.., han gick ut garagevägen...han kom in igen och ropade till mig du måste komma och titta vilka vackra blommor som växer framför garageporten....ja ja ..det är väl panser.. för panser har vi lite här och där.....nej sa han!! titta här... vem har planterat i småsten....vet ej sa jag , men jag tog fram min kamera och föreviga dem ..inte klokt vad livskraftiga dom måste vara.....Förövrigt har denna lördag varit helt positiv på alla sätt..vackert väder soligt och varmt....Idag har jag också bundit upp mina två klängroror som jag planterade i sommar....dom har vuxit något kopiöst...På eftermiddagen har vi bastat och det var skönt som vanligt... . och till middag lagade jag Kinagryta, det var gott...... Om någon av er där ute som besöker min blogg vill ha receptet så sätter jag gärna ut den på bloggen.. skriv i så fall på min kommentar..........Vi har också varit till piren och tittat på Piteälven......bilderna får ni någon annan dag....nu ska jag se på TV. Önskar er alla en trevlig lördakväll...

1 kommentar:

  1. Vilken fin dag ni har haft...
    Kinagrytareceptet har jag, en klar favorit.
    Kram

    SvaraRadera