lördag 5 september 2009

Kolla minen på gubbarna....

Kolla minen på gubbarna...!!!Titta ner på bilden ....kolla kollandet... av Tore och Tord ..klarar hon av att ta ett foto med mobilen???Lite diskriminering...eller...kan hon??....kanske en könsfråga i detta läge...??HON gjorde det... och bilden blev bra, som Gudrun tog på mig och Tord...Naturligtvis var kollandet bara på skoj...ingen könsdiskriminering...men lite spänning hade "killara".......VI KVINNOR är precis lika duktiga som våra män...om inte lite BÄTTRE i många sammanhang....Eller vad tycker ni mina bloggiskompisar????Kommentera gärna ...
Nu är det lördagkväll och snart tid för postkodmiljonären på TV4.....

4 kommentarer:

  1. ...BILDEN ÄR I HENNES(GUDRUNS MOBIL)...

    SvaraRadera
  2. Svårt att kolla deras (gubbarnas) min mamma om bilden är i Gudruns mobil ha ha

    SvaraRadera
  3. Kicki ...jag menar att du ska kolla minen på Tord och Tore på bilden som jag tog och lagt in..... på andra bilden pillar Gudrun på sin mob och ska ta en en bild av mig och Tord...den bilden blev bra ,,,men är ej publicerad. ....jag kanske var otydlig i mitt inlägg.....

    SvaraRadera