onsdag 9 september 2009

Mörka kvällar och tankar från mig...















Vädret hittills i dag har varit väldigt lynnigt. På morgonen sken solen så jag satte mig ute för att läsa PT....jag fick en en riktigt sommar skön känsla....men bara ett litet tag, för bara lite senare blev himlen alldeles svart och det började blåsa ...och snart kom regnet...för att en liten stund senare bli sommarvarmt med sol och värme igen....lite galet väder i dag..





I går kväll när jag lagt mig för natten så tänkte jag, Varför finns det så många kuddar att välja mellan??Jag är kräsen då det gäller kuddar.. den får inte vara för hård, inte för mjuk, inte för hög och inte för låg...Hur ska jag välja rätt? Jag har provat många ..köpt lite här och där..nu i kväll provar jag en IKEA kudde som ska vara lämplig för mig som ligger på sida...och eller på rygg....och så finns det kuddar med så många olika fyllningar...jisses vad svårt det är.Måste jag inhandla alla dessa olika för att testa?? Tyvärr har jag ej plats för så många kuddar i mitt hem...varför finns det ett sååå stort utbud?? snart badar jag i kuddar...det var några tankar som snurrade i mitt huvud.

4 kommentarer:

  1. Jo, jag vet att det är bra att läsa vidare och utbilda sig, skola är inte min grej, men det kan vara värt att bita ihop och fixa det! Alla på arbetet som jag har nu har sagt åt mig att plugga vidare och inte stanna som städare, och jag håller med dom, man sliter ut kroppen.

    SvaraRadera
  2. Tack Roger för erbjudandet ...du är snäll OCH GIVMILD...kör hit alla din kuddar jag tar tacksamt emot och provar dem...NEJ!! JAG SKOJAR!!HAHA..lite tokig måste man få vara..eller??

    SvaraRadera
  3. Vad vackert du hade ordnat med vinbären :) Det såg så mysigt och pyssligt ut.

    Jag önskar dig och pappa en fin dag.

    Kram Carro.

    SvaraRadera