tisdag 15 september 2009

Som en högsommardag...

I dag har det varit en mycket varm och fin dag ...nästan som en högsommardag...men Flugsvampparna skvallrar om att sommaren nu går mot hösten...Idag har jag bjudit hem Kicki på lunch, vi fick oss en trevlig pratstund, innan hon ilade vidare. Denna tisdag har jag inte fått så mycket gjort...suttit ute och läst och talat i telefon med Caroline och min mor och far...mao. en slö...lat dag....men det kände jag att jag behövde....Jag har också varit över till grannen med solmogna tomater...det var uppskattat. I kväll bänkade vi oss framför Tv:n..nyheter...Idol..och Andra avenyn....snart söker jag mig till sovrummet ...lyssnar på karlavagnen...tills det är dags att krama om kudden och blunda..


Denna bild tog jag vid piren...jag älskar vatten och stenar..det är så rogivande.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka vackra och inspirerande bilder! Du verkar ha haft en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Men mamma jag saknar ett inlägg från i dag ju........vad har du haft för dig..??
    Kram

    SvaraRadera