fredag 25 september 2009

Fredag kväll..


I dag har jag putsat och fejat... Jag fick lite extra energi på dagen..putsade några fönster och städade lite grundligare i en del av rummen...känns skönt...nu på kvällen så ösregnar det här... det är ca: 10 grader och väldigt mörkt....Vi har veckohandlat som vanligt i dag och tagit upp lite potatis...Kvällen har varit fin...Vi har ätit suovasskav med egen odlad mandelpotatis, kan det bli bättre?? Det känns som om vi bodde på landet..med alla dessa odlingar ..som jag alltid önskat men ändå så nära stan..och icke att förglömma våran älv Piteälva..som vi ser från våran tomt.. underbart!!Nu är hösten i antågande, naturen håller på att förbereda sig för kyla..Jag har tagit in mina fina krukrosor ..dom får stå inne i köket ett tag ..Sedan får dom vila i relaxrummet..där vi vi håller en tillvardags temperatur på ca: 6-8 grader..

1 kommentar: