lördag 26 september 2009

Lite flitig har vi varit i dag också...

....gjorde en resa till återvinningen..vi behöver en glaskupa till en lampfot....men en lämplig kupa hittade vi inte ...men däremot så fyndade jag , för jag hittade några fina kristallglas för ynka fem kronor per styck.
Lite flitig har vi också varit i dag....vi tog upp några rader mandel...nu får de ligga och torka...sedan blir det friggebodan som får äran att sköta om dem ...om vädret tillåter så tar vi upp resten i morgon.

Jag tog in mina två krukrosor i går kväll...är rädd att nattfrosten tar dem...inte för att det varit nattfrost ännu ..men rätt som det är så kommer knäppen.Nu får rosorna stå i vårat kök ett tag...sedan lyfter jag dem till relaxen där de får vila till nästa vår.






2 kommentarer:

  1. Visst är det kul att fynda på loppis ;)

    SvaraRadera
  2. Ja Carro det är kul om man hittar något som iallafall känns som fynd!!Vet inte om jag var i behov av glasen ...men de klirrade så vackert..lite habegär kanske???

    SvaraRadera