torsdag 8 oktober 2009

En hårig fyrbent kär gäst...

...Just nu kan jag inte få fram någon bild av våran håriga fyrbenta kära gäst...men jag lovar att visa bilderna så fort som möjligt är...Datorn är inte så snäll med mig i kväll....men tålamod mina vänner.....Kickis hund Molly ska bo hos oss några dagar...Molly är så fin och go...det är verkligen "morfars" = (min mans) hund...hon tyr sig mest till honom.....naturligtvis så får jag också en kärvänlig blick och en liten snabb slick av henne.. men " morfar" är nog bäst...det är han som rastar och promenerar med henne ...jag serverar bara mat....och kramar henne lite då och då.......För övrigt så har det inte hänt så mycket hos oss i dag...vi åkte in till stan och handlade inför helgen...dagen har varit klar med solsken men lite kylig med kalla nordliga vindar... Nu ska jag försöka få fram en bild av våran fyrbenta gäst igen...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar