torsdag 15 oktober 2009

...Tandläkarbesök...och brobygge...


Tord skruvade fast brädorna ....och vips var allt klart..Här sitter de två arbetsmyrorna och bara njuter av det färdiga arbetet...Lite gjorde jag också ...jag hjälpte till att mäta och så var jag ju fotograf...




...I dag var det dax för en dryg timmes sittning i den blåa tandläkarstolen igen......nu har jag bara ett besök till så är jag helt klar...skönt!!....fyra jacketkronor och två titanskruvar...tid och pengar har det gått...men det är det värt. ..........Senare på dagen åkte vi till Kicki för att hjälpa henne med att bygga en liten altan och bro framför bastutunnan....Kicki var sååå duktig hon handsågade alla brädorna...."kan själv" Jag skulle väl vilja säga att den jäntan är allkunnig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar