lördag 31 oktober 2009

Resklar...


Nu är min resväska packad...och i morgon åker jag till våran yngsta dotter och hennes familj i Sundsvall...Spännande tider väntar oss alla..Caroline ska få sitt andra barn..så alla nära och kära går nu i väntans tider kan man säga.....Hoppas allt går fort och bra..
Bävar lite för den långa bussresan...sju timmar och en kvart får jag sitta...innan jag får stiga av på Sundsvalls busstation, där Mathias möter upp mig...Det ska bli så roligt att få träffa dem och speciellt roligt att få kramas med lilla Wilmer...
I kväll tog vi oss en tur ut till Öjebyns stora gamla kyrkogård och tittade på såååå många ljus som brann , det var så vackert, vi har badat bastu och ätit gott....och så har jag gjort en laddning leverbiffar till min svärson, som jag tar med mig...han älskar dem .Vad gör man inte för sina svärsöner och svärdöttrar??? Alla är de så gulliga och rara...Nästa blogginlägg skriver jag från Sundsvall...med text och bilder...önskar er alla en trevlig avslutning på denna Alla Helgons helg...vi ses på bloggen.....Håll ut!!

3 kommentarer:

  1. Oj så roligt att få lite omväxling......ha det nu så bra och mys allt vad du kan med Wilmer..
    Ta med många varma kramar till familjen Keisu från mig.

    SvaraRadera
  2. Ja Kicki jag lovar att uppfylla dina önskningar både med myspys och kramhälsningar.

    SvaraRadera