tisdag 13 oktober 2009

Tisdagmorgon..

God tisdag morgon...jag vaknade upp till en solig men lite småkylig morgon.. termometern visade -4 grader vid åtta tiden. Det känns så skönt att få se solen stråla på de höstklädda lövträden, björkarna och rönnarna som omger mitt synfält...en del träd har börjat fälla löv men långtifrån alla....De stora mäktiga tallarna och höga granarna är ju då ständigt gröna ..... I dag blir det en lite speciell dag...vårat barnbarn Sandra fyller år...och jag har fått en beställning av Kicki på att baka en tårta till födelsedagsbarnet , eftersom hon mamma Kicki jobbar hela dagen...så den önskningen ska jag naturligtvis uppfylla....Återkommer om dagens händelser lite senare...ev. också med några bilder från födelsedagen.... ..önskar er alla en fin tisdag ...lev för varandra... älska dig själv och din nästa..ha det bra...vi ses på bloggen..

1 kommentar:

  1. Så gullig du är som ska baka en tårta :) Jag väntar med spänning på kalas bilderna!

    Kram, kram.

    SvaraRadera