tisdag 20 oktober 2009

Min oplanerade dag och helt vit på agendan...

...Jag städade innomhus och möblerade om i både köket och Tv- rummet...tvättstugan fick sig också en avhylning...nu i kväll känner jag den härliga såpa doften och alla fönster är redo för snart nya gardiner..bilden visar en del av vårat kök....
Så ........

Min oplanerade dag och helt vit på agendan blev en super bra dag med mycket gjort här hemma ...min man putsade fönster....
Ibland är det skönt med ett helvitt oskrivet blad och bara ta dagen som den kommer....
...men..några mörka moln skymmer solen tyvärr!!..Säg mig den som alltid lever i rosa skimmer...finns hon eller han??

3 kommentarer:

  1. Men mamma, vad fint det blev i köket!!! Vad kul att få göra om ibland! kraaam!

    SvaraRadera
  2. Håller med Caroline.........
    Åsså pappa då han är ju så duktig på att hjälpa till......rart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ganska fint i köket och mycke mer golvyta..den kommande julgranen kommer i år att stå vid köksön..Och så vet ni väl våra flickor att vi vill se bäst ut på vårat kvarter...eller hur he,he..

    SvaraRadera